Warsztaty
|
piątek, 05, kwiecień 2013 01:52
|
|
EURO RAKS IV - 10-13.04.2014
Zapraszamy aż na 4 dni fascynujących warsztatów z najlepszymi światowymi Gwiazdami! Czeka Cię niezapomniana atmosfera, orientalne uniesienia i dawka inspiracji z której będziesz korzystać jeszcze wiele miesięcy po Euro Raks. Startujemy w czwartek rano i kończymy event w niedziele wieczorem!!! Na naszym kongresie oprócz czołowych nazwisk światowego Belly Dance spotkasz także wiele Polek z różnych zakątków kraju oraz liczne grono koleżanek z zagranicy!
Masz do wyboru prawie 60 godzin unikalnych zajęć, zróżnicowanych poziomem, czasem trwania oraz ceną!!!
Pobierz grafik wraz z cennikiem i zobacz jak bogata tematyka Cię czeka. Wybierz swoją wymarzoną opcję i wyślij nam swój formularz zgłoszeniowy. Zarówno grafik/cennik jak i formularz znajdziesz poniżej:
W cenniku znajdziesz 3 opcje cenowe: 1) cena jednostkowa każdego warsztatu - dla osób, które z całego grafiku chcą wybrać tylko kilka warsztatów - w tym wariancie ceny są najmniej atrakcyjne 2) pakiety dniowe/Day Passy - u dołu grafiku znajdziesz ceny, które obowiązują za cały wybrany dzień - możesz dni skomponować w dowolny sposób, ceny sa atrakcyjniejsze niż w przypadku Pojedynczych Warsztatów
Niższe ceny (bez*) dla Pojedynczych Warsztatów i Day Passów obowiązują przy płatności całości kwoty przelewem do 14.02.2014. Po tej dacie obowiązuje cena z *.
3) Kurs Specjalistyczny z Karimem Nagi - Karim Nagi Pass - zawiera 8 h specjalistycznych warsztatów - MUSICALITY FOR ORIENTAL DANCERS oraz certyfikat uczestnictwa podpisany przez Karima. Płatność odbywa się w 2 ratach. Zaliczka 300zł płatna przelewem do 14.02 + dopłata reszty kwoty na miejscu. 4) Full Pass - opcja z najatrakcyjniejszą ceną, zapewniająca maksymalne skorzystanie z eventu. W cenie :
* wszelkie wybrane warsztaty (pamiętaj by zadeklarować się w formularzu co wybierasz gdyż część warsztatów odbywa się na 2 salach i pokrywa się tym samym), * bilety na 3 showy (w wariancie: cała widownia, z wyłączaniem 4 pierwszych rzędów), * możliwość występu na scenie otwartej w czwartek lub piątek * certyfikat uczestnictwa
Płatność za Full Pass odbywa się w 2 częściach a finalna cena uzależniona jest od liczby uczestniczek, które wybrały tą opcję = im więcej Full Passowiczek tym niższa cena finalna!!! Wpłacasz zatem 500zł zaliczki do 14 lutego 2014 a na dzień 1 marca ogłoszony zostanie tutaj, na forum belly-dance.pl oraz Facebooku osiągnięty pułap liczebnościowy. On wyznaczy dopłatę, którą będziesz musiała uiścić przy rejestracji na event czyli np rano 10 kwietnia 2014 lub przed innym Twoim pierwszym warsztatem. W grafiku/cenniku znajdziesz informacje o pułapach cenowych a także ponownie najważniejsze daty. UWAGA: zliczać FULL PASSY będziemy tylko i wyłącznie na podstawie wpłaconych zaliczek, nie na podstawie nadesłanych formularzy!!!
FORMALNOŚCI: JAK SIĘ ZAPISAĆ, WYPEŁNIĆ FORMULARZ, DOPEŁNIĆ FORMALNOŚCI:
* By zapisać się na warsztaty proszę przesłać w mailu na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie festiwalu. Prosimy o jego cierpliwe i szczegółowe wypełnienie tak by znalazły się tam wszytskie informacje, które chcesz nam przekazać. * Prosimy pamiętać o zdeklarowaniu się na wybrane warsztaty jako, że niektóre z nich się pokrywają (są w tym samym czasie na 2 salach) * Proszę użyć opcji potwierdzenia odebrania przez nas e-maila! Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi do 48H napisz do nas jeszcze raz! * Po przesłaniu nam formularza wydrukuj go także dla siebie i miej przy rejestracji - w razie jakichkolwiek wątpliwości wszystko będzie łatwe do ustalenia. * Jeśli tylko możesz prześlij nam potwierdzenie dokonanego przelewu mailem. * Wszelkie uwagi, preferencje i inne kwestie którymi chcesz się z nami podzielić także koniecznie zawrzyj w formularzu, nie w treści e-maila! * po wysłaniu formularza otrzymasz mail powitalny z kodem rejestracji: będzie to Twój osobisty kod, którym prosimy byś posługiwała się podczas wszelkich kontaktów mailowych z nami - będzie to np: FP-25-Kowalska. Pisząc do nas zawrzyj swój kod np w temacie maila- wówczas szybko odnajdziemy Twój formularz i odpowiemy na Twój e-mail. * Jeśli chcesz otrzymać fakturę za warsztaty prosimy o dane do niej w formularzu, a także adres do wysyłki - faktura zostanie wysłana niedługo po tym jak wpłynie przelew całości lub zaliczki na festiwalowe konto. W przypadku dopłat gotówką druga faktura będzie do odbioru podczas festiwalu jesli uprzednio zostały mailem w tej sprawie dosłane dane. Jeśli zatem chcesz ja otrzymać musimy być o tym poinformowani do 3 dni od Twojej płatności!!! * uczestniczki biorą udział w warsztatach i pokazach na własną odpowiedzialność, będąc świadomymi swojego stanu zdrowia oraz będąc odpowiedzialnymi za ewentualne kontuzje czy zdarzenia losowe *wszelkie przelewy (warsztaty, bilety, dopłaty) prosimy wysyłać wyłącznie do 6 dni przed eventem by dotarły na konto- po tej dacie obowiązuje wyłącznie płatność na miejscu * UWAGA!!! Zaliczki, opłaty startowe nie podlegają zwrotowi w wypadku nieskorzystania z warsztatów. Organizator dokonuje zwrotów jedynie poinformowany na 2 miesiące przed eventem w sytuacjach wyjątkowych typu: choroba. Jeśli po tym okresie rezygnujesz z warsztatów musisz znaleźć osobę na swoje miejsce lub opłata przepada.
W razie pytań napisz do nas - jesteśmy do Twojej dyspozycji - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane do przelewu: PM Z. Szymała 82 1140 2004 0000 3102 7324 0660 ul. Piłsudskiego 39 41-707 Ruda Sląska 7
Płatności proszę dokonywać od 15.12.2013 i szczegółowo opisywać przelewy kodem rejestracji! Dziękujemy!
Między warsztatami zapraszamy na orientalny bazar! Będzie można nabyć rekwizyty oraz profesjonalne stroje wprost z Egiptu!!!
Zapraszamy!!!!
|